سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات افزایش طول عمر ماشین لباسشویی، تعمیر لوازم خانگی

 

نکات بسیاری هستند که با رعایت نکردن هر یک از آنها ممکن است به ماشین ظرفشویی آسیب وارد شود.

ولی رعایت این نکات سبب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی میشود.

 1-قبل از شستشوی ظرف مواد غذایی چسبیده به آن را جدا کنید.

 وقتی ظروف مختلف غذا را به همراه مواد غذایی و انواع چربی‌های چسبیده به آن درون ماشین ظرفشویی قرار می‌دهیم، عملکرد و کارایی ماشین برای نظافت ظروف پایین می‌آید. برای افزایش کارایی ماشین ظرفشویی، ابتدا ذرات مواد غذایی و چسبیده به ظروف را از آن جدا کنید تاعملیات شستشو بدون هیچ مشکلی

صورت گیرد.

2-استفاده به اندازه واستفاده از شوینده‌های مقرون به صرفه

 برای شستشوی بهتر ظروف خود از شوینده‌های مقرون به صرفه استفاده کنید؛ به طور مثال از شوینده‌هایی استفاده کنید که نیاز به افزودنی خاصی نداشته باشند. اگر به صورت تصادفی شوینده‌هایی را خریداری کردید که نیاز به افزودنی برای تمیزکاری دارند؛ نگران نباشید، شما می‌توانید از سرکه سفید به عنوان یک مکمل تمیز کننده خوب استفاده کنید.

توجه کنید که دقیقا به همان اندازه پیشنهادی، پودر داخل ماشین ظرفشویی بریزید. پودر بیش تر روی ظرف ها باقی می ماند و مقدار کم تر آن باعث کثیف ماندن ظروف می شود.

3-دمای آب گرم ماشین ظرفشویی راتنظیم کنید

 تنظیم دمای آب گرم ماشین ظرفشویی با میزان تمیز کاری آن رابطه مستقیم دارد.معمولا بهترین دما برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشوی دمایی بین 100 الی 120 درجه فارنهایت (تقریبا 38 الی 49 درجه سانتی گراد) است. وقتی دمای آب بیش از اندازه بالا برود آب در محیط داخلی ماشین بخار می‌شود و این بخار توانایی پاک کردن ذرات غذا از روی ظروف را ندارد در نتیجه پس از شستشو بقایای غذا روی ظروف باقی می‌ماند.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.